Klachtenafhandeling

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een vervelende ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met de klantenservice, dan proberen we snel tot een oplossing te komen.

Natuurlijk kunt u uw klacht ook schriftelijk kenbaar maken. Dit kan naar onderstaand adres. Voor een vlotte afhandeling van uw klacht, vragen we u om de onderstaande gegevens te vermelden.

  1. Naam + adresgegevens
  2. Order- of factuurnummer
  3. Omschrijving van uw klacht
Klachtenafhandeling

tel. 06 – 51 47 62 60
info@plesanto.nl
De Vang 3 Kootwijkerbroek
3774 SL Kootwijkerbroek

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijgt u een telefonische of schriftelijke reactie. U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.