Wij leveren uitsluitend kwaliteitsproducten met Nederlandse garantie. Toch kan het voorkomen dat een product defect raakt na ingebruikname. In dit geval zullen wij trachten snel een oplossing te bieden. Standaard heeft u 5 jaar garantie op de door ons geleverde producten. Bij uw bestelling ontvangt u altijd een pakbon/factuur. Bewaar deze goed, want het is onderdeel van het garantiebewijs.

Garantie

Garantie binnen de zichttermijn

Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we u binnen de zichttermijn (48 uur) contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt het product dan bij ons retourneren.

Garantie

Garantie buiten de zichttermijn

1. Tijdens de garantieperiode
Tijdens de garantieperiode worden reparaties van gegronde technische defecten gratis uitgevoerd. Meld het defect bij onze klantenservice.

2. Na de garantieperiode
Ook na de garantieperiode kunt u zich tot ons wenden voor een reparatie. U moet dan wel rekening houden met de gebruikelijke reparatie- en voorrijkosten.
Er kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie in de onderstaande gevallen:

  1. normale slijtage
  2. beschadiging door oneigenlijk gebruik en niet naleven van de gebruiksaanwijzing
  3. beschadiging door opzet of nalatigheid
  4. onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud

Downloads:
Algemene Voorwaarden Consumenten B2C (PDF)